Co (a kdo) jsou mé LOVEBRANDS?

27. listopadu 2015
TAG:

Když už jsem se rozhodl sdělovat světu prostřednictvím blogu co mám na srdci, rozhodl jsem se, že také světu sdělím, jaké značky mají v tomto životně důležitém orgánu své pevné místo. Prostě LOVEBRANDS. Za těch víc než 13 let v marketingové komunikaci jsem si z praxe do svého života přenesl pár návyků. Ten hlavní je dívat se na svět okolo očima marketéra (nebo občas copywritera, jak chcete). Jak která značka komunikuje, zda ze mě (jako spotřebitele) nedělá blbce a jestli si vůbec zaslouží, abych vytáhl peněženku a dal jí své těžce vydělané peníze.

A právě tady začaly vznikat mé LOVEBRANDS. Když o tom tak přemýšlím, daly by se charakterizovat pěti body.

  1. Mám s nimi (opakovanou) osobní zkušenost. Pozitivní, to dá rozum.
  2. Bez obav bych je doporučil svým přátelům a známým.
  3. Vím, že to, co dělají, dělají rádi. A pak se to přenáší na mě, zákazníka.
  4. Jejich marketingová komunikace je chytrá. A občas si přeju, abych ten jejich slogan nebo copy vymyslel sám.
  5. Nemám potřebu ve stejné kategorii hledat u konkurence. Je to moje „první volba“, „top of mind“, prostě LOVEBRAND.

Hlavně z důvodu číslo 2 si tady občas ublognu a napíšu pár slov o značce (výrobku, službě nebo dokonce osobě), která je mou milovanou (v MARCOM slova smyslu, ať pak nejste zklamaní). Třeba budu v některých případech za brandozvěsta (brandového věrozvěsta) a některou svou oblíbenou značku dostanu k dalším lidem. Z toho bych měl velkou radost.

Jako první se příště podíváme na brand, který už několik let nesmí chybět v mé koupelně.

Foto: https://pixabay.com/cs/users/ericdeluca-774159/

Petr Podlešák

Petr Podlešák

Rozený Jihočech, kterého osud a studia zavály do moravského Zlína, kde také zůstal. Pracoval v několika komunikačních agenturách, i hájil zájmy ze strany klienta. Píše reklamní texty pro všechny typy médií, pomáhá firmám a značkám s marketingovou komunikací. Kromě toho moderuje a přednáší. Rád vaří, dobře jí, chodí do kina nebo divadla.